Begin van de reis

3 maart 2019 - Brisbane, Australië

Maandag avond 25 Feb begon onze vlucht naar Brisbane. We kwamen daar aan op  woensdagmorgen om 11.00 uur en werden opgehaald door Renske. Na een paar heel gezellige dagen doorgebracht te hebben by Floyd en Renske, hun twee kinderen en de ouders van Renske die bij hun kinderen op bezoek waren zitten we nu in onze luxe campervan en rijden in zuidelijke richting naar Sydney. Tot nu toe staan we elke dag op een andere camping, en genieten van het strand, de bomen die in bloei staan en de mooie vogels die om ons heen vliegen. Vanavond bv wel 100 parkieten die om ons heen cirkelden. We willen in de loop van de komende week aankomen in Sydney waar we een aantal dagen zullen blijven voordat we verder gaan richting Melbourne.

Monday evening 25 Feb we started our flight to Brisbane, where we arrived Wednesday morning at 11.00 hrs. Renske met us at the airport and after spending two lovely days with Floyd, Renske, their two kids: Sven and Emmylou, and the parents of Renske who also stayed at their house, we are now on the way in our comfortable campervan, we are driving south in the direction of Sydney . So far we stayed every day at another camping, we enjoy the beach, the flowering trees and the large variety of birds, tonight there were at least 100 love birds circling around us. We aim to reach Sydney in the course of the next few days and expect to stay there for a few days before we move on to Melbourne.

1. Roberta:
    3 maart 2019
    Allemaal heel vrolijk. Geweldig. Hou wel de berichten over bosbranden richting Melbourne in de gaten. Was zojuist , zondagavond, op het nieuws hier in kikkerland. Hou je veilig. Moi.
  2. Tineke:
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en nu gaat de reis echt beginnen... wat een grote camper! We kijken uit naar jullie verhalen! Groetjes uit koud en wit Canada. Tineke en Dan
  3. Sharon:
    4 maart 2019
    Oh wat zien die eerste dagen er al gezellig uit! Heel fijn om jullie zo met de vlog te kunnen volgen. Erg benieuwd naar de rest! Dikke knuffel!
  4. Trees:
    Leuk, om mee “op reis” te mogen gaan!
  5. Aafje:
    4 maart 2019
    Fijn, het avontuur "down under" is nu echt begonnen. Ziet er gezellig uit en wat een mooie camper hebben jullie tot je beschikking. Wij beleven en genieten graag mee.
    Heel veel plezier en een super mooie tijd.
    Liefs Aafje en Anton
  6. Douwe en Stijnie:
    4 maart 2019
    Dat was een gezellig begin van de vakantie! En nu alle moois van Australië ontdekken in jullie handige huisje op wielen 😊 Ziet er schitterend uit! Veel plezier!
  7. Margriet:
    Leuk om zo met Julie mee te reizen🌞
  8. Arne Hoekstra:
    4 maart 2019
    Mooie verhaal jullie moet nog beging aan de reis door Australië.
  9. Esther Opanga:
    5 maart 2019
    Dearest Fenneke,
    Thanks for all the super photos - I think often of you and wish you and Wim a wonderful time. Lots of love, Esther